Mindenmentes szolgáltatásaink

Az alábbi szolgáltatásaink NEM tartalmaznak sablonosságot, pontatlanságot, középszerűséget. Munkáinkat minden esetben tiszta lappal kezdjük, a világhálóról letöltött anyagok újracsomagolása nem a mi profilunk.

Ha olyan termékre vágysz, ami kizárólag Neked készült, nagy odafigyeléssel, precizitással, egyedi ötletekkel, akkor görgess tovább!

Branding & arculattervezés

Minden cégnek és vállalkozásnak önálló személyisége van. Az első benyomás nyomot hagy, csakúgy, mint amikor megismerünk valakit, akarva-akaratlanul véleményt formálunk. Kiemelten fontos az egységes megjelenés, melynek üzenete van. Egy pillanat alatt megtörténik egyfajta minőségbeli osztályozás, mert megjelenésünk szakértelmünkről árulkodik – ez minden marketing alapja.

Egy jó arculattervező megismeri az ügyfele termékét annyira, hogy egy ahhoz vizuálisan és üzenetében (akár rejtett tartalmában) is illeszkedő egységet alkosson. Számunkra ezért fontos, hogy az egész munkafolyamat előtt egy átfogó képet kapjunk vállalkozásodról.

Munkáinkra jellemző a tiszta megjelenés, egységesített arányok, kifinomult színhasználat és a részletesen kidolgozott tipográfia.

Logó & Brandboard

  • Logó, variációk, színpaletta, betűtípusok, mintázatok
  • 3 kör módosítási lehetőség – a logó alapvető megjelenését nem megváltoztatólag

Kisarculat

  • Logó
  • Névjegy
  • Boríték
  • Levélpapír (pdf + docx)
  • Facebook arculat
  • E-mail aláírás

Nagyarculat

  • Kisarculat
  • Mappa
  • PPT sablon
  • Alapreklám termékek tervezése (toll, nyakpánt, papírtáska)
  • Szórólap alap

Arculati kézikönyv

  • Logó (bemutatás, elrendezés, arányosítási rendszere, színhasználata, védett területe, tiltások)
  • Arculati színek
  • Tipográfia
  • Névjegykártya szerkesztési szabályai
  • Levélpapír szerkesztési szabályai
  • Boríték szerkesztési szabályai

Weboldalak

Sokan abba a hibába esnek, hogy kizárólag a közösségi média felületeire támaszkodnak, pedig higgy nekünk, ha azt mondjuk, egy Facebook profil nem elég. A közösségi hálón ki vagy téve az aktuális felhasználói feltételeknek, algoritmusoknak és csak bízhatsz abban, hogy a konkurencia mellett Téged is észrevesznek.

A saját honlappal rendelkező vállalkozás stabilabb, megbízhatóbb és komolyabb hatást kelt. Nem mindegy, hogy milyen típusú oldalra van szükséged. Elég egy landing oldal, vagy érdemesebb egy bővebb tartalommal rendelkező, több aloldalas, komplex oldal tervezése? Az is mérvadó, hogy az adott oldalon kínált szolgáltatás/termék megjelenítésekor a mobil nézeté-e a főszerep, vagy valószínűsíthető, hogy a felhasználók többsége szükségét érzi a monitoros nézetnek. Ezek a szempontok alapjaiban határozzák meg a weboldalad és a vállalkozásod sikerét.

Ne aggódj, segítünk!

Nem csak tartalmat helyezünk el egy színes köntösben. A UI (felhasználói felület) mellett éppolyan fontos a megfelelő UX (felhasználói élmény). Ismerjük a bevált UX mintákat monitoron való megjelenítésre és mobil eszközökre, ergonómiát alakítunk ki, törekedünk a logikus és könnyű kezelhetőségre, drótvázat és prototípust készítünk. Tudjuk mikor kell elfelejteni a hagyományos tervezési sémát és a mobil nézet megtervezése élvez prioritást („mobile first”). Felhasználóbarát nem csak funkcionalitása miatt lehet egy weboldal. Legyen az oldal letisztult, egyértelmű, ahol a lényeg kapja a hangsúlyt, és vezeti a látogatót.

Landing oldal

  • Drótváz mobil nézet
  • Drótváz monitoros (desktop) nézet
  • Dizájn mobil nézet és prototípus
  • Dizájn monitoros (desktop) nézet és prototípus
  • Keresőoptimalizálás

Weboldal aloldalakkal

  • Drótváz mobil nézet
  • Drótváz monitoros (desktop) nézet
  • Dizájn mobil nézet és prototípus
  • Dizájn monitoros (desktop) nézet és prototípus
  • Keresőoptimalizálás