Az igényfelmérést követően személyesen is ellátogattunk a szalonba, hogy megtapasztaljuk a kozmetika hangulatát, szellemiségét, kisugárzását annak érdekében, hogy inspirációt gyűjtsünk egy önazonos arculat felépítéséhez.
letisztult elegancia
Az Ági Kozmetika ezt megelőző logóiban mindig valamilyen rajzolt formában jelent meg az egyik kozmetikában használatos eszköz (pl.: tetováló fej), mely a szolgáltatást kívánta reprezentálni. Tapasztalataink szerint erre az erős utalásra nem minden esetben van szükség. A megújulás jegyében a kifinomultságot, a nőies eleganciát és a prémium kategóriát mi egy tipográfiai logó megalkotásával valósítottuk meg.
együtt és mégis külön
A szalon szolgáltatásait három fő irányra lehet osztani: kozmetika, lézeres szőrtelenítés és sminktetoválás. A színharmónia megalkotásánál figyelembe vettük az enteriőrt, így kapta a kozmetika a lilának azt az árnyalatát, mely önmagában kifinomult, diszkrét – ezáltal pozícionál. A másik két szín meghatározásánál a hármas színharmóniát vettük alapul. Mindhárom szín direkt szín (Pantone), így nyomdai felhasználás esetén sem ér minket kellemetlen meglepetés. A lézeres szőrtelenítés esetében a sárgára, míg a sminktetoválásnál a zöldre esett a választásunk.
egység és harmónia
Az arculati megjelenésnél szükségét éreztük egy nőies textúra használatának, mellyel nem csak online és a nyomdai anyagokon találkozhatsz, hanem a szalon falain is visszaköszön.
nőies vonalak
A tipográfiai szabályoknak eleget téve, mind nyomdán, mind online megjelenésben a szövegtörzsnél geometriai betűtípust, míg a címben – alkalmazva a betűkeverést -, egy nőies vonalakkal bíró, elegáns talpas típust használtunk.
alap darabok alapos tervezéssel
Az online megjelenések világában is vannak még olyan alap nyomdai termékek, melyek nélkülözhetetlenek az üzleti életben. Az Ági Kozmetikában mind az üzletvezetőnek, mind az alkalmazottaknak külön terveztünk névjegyet, illetve a szolgáltatások típusa szerint is megkülönböztettük azokat. A névjegykártya többet mond el Rólad, mint gondolod, ezért ennek a megtervezését sem lehet félvállról venni. Fontos, hogy hű legyen az arculathoz, ne legyen zsúfolt, csak a lényegi információk szerepeljenek felesleges grafikai körítés nélkül. A névjegykártyák mellett egy VIP kártya is készült, kifejezetten a sminktetoválásra érkező vendégek számára.
újracsomagolt üzlet
Ahogy korábban írtuk, a szalon folyamatos szakmai fejlődés eredményeképpen vált évről-évre exkluzívabbá. A régi üvegfólián olyan kozmetikai szolgáltatások szerepeltek, melyek azóta az új technológiák megjelenése miatt kiszorultak a kozmetika tevékenységei közül. A szépségipar dinamikus fejlődése okán, érthető igény volt ügyfelünk részéről, hogy az új letisztult üvegfólián már ne szerepeljen konkrét szolgáltatás. Kifejezett kérés volt felénk, hogy minimalizált tartalommal és grafikával dolgozzunk.
selymes puhaság a kijelződön
A három különálló szolgáltatás három külön weboldallal rendelkezik, így nem volt kérdés, hogy a hármas színharmónia az online felületen is megjelenik. Első körben a lézeres szőrtelenítés kapott új köntöst. A sárgás színvilágba csempészett puhaság már a főoldalon megteremti a nőies hangulatot. Mivel a szőrtelenítés témakör elég kényes, így fontosnak tartottuk, hogy a hatás semmiképp ne legyen rideg és távolságtartó. Hűen a Kentaur védjegyéhez, minden „handmade”, egyedileg tervezett és rajzolt grafikai elemekből áll. Ezzel nemcsak ismét pozícionálunk, hanem bizalmat keltünk a látogatóban. Az oldal felépítése során két fontos szempont alapján dolgoztunk. Az egyik, hogy ne egy sablon vázrendszer határozza meg az oldal felépítését, hanem a tartalom által megkívánt, egyedi funkcionalitás kapja a főszerepet. Utóbbi révén a teljes oldalszerkezet is egyedi. A másik a reszponzivitás, hiszen a mért adatok alapján tudjuk, hogy a szolgáltatást felkereső vendégek jelentős mértékben mobil eszközön tájékozódnak.
Az Ági Kozmetika másik két weboldala még a nem általunk készített, régi arculattal működik – ezek a jövőben szintén frissülni fognak az új megjelenésnek megfelelően.
www.agilezeresszortelenites.hu
mindenhol mindenkor
Az arculati megújulásnak természetesen a közösségi oldalakon is meg kellett jelennie, így mind Facebookon, mind Instagramon az új logóval és borítóképpel találkozhatsz. A szalon él a közösségi média által felkínált lehetőségekkel – rendszeres posztokkal, akciókkal hívja fel magára a figyelmet. Az ezekre a felületekre készült képek, hirdetések is már az új logóval és arculati elemekkel készülnek, hiszen a munka ott nem ér véget, hogy az új brand elkészül. Sikeresen, minden felületet átfogóan egy széles spektrumú arculatváltás valósult meg, melynek a jövőben is aktív részese a Kentaur Graphics.